Η Bungie προχωρά σε νέο κύμα απολύσεων, λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία του τελευταίου μεγάλου update (και κλείσιμο) του Destiny 2. Παράλληλα, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, από την εταιρία αποχωρεί και ο επικεφαλής του στούντιο, Justin Truman, έπειτα από λιγότερο από έναν χρόνο στη συγκεκριμένη θέση.
Σε επίσημη ανακοίνωσή της, η Bungie χαρακτήρισε τις απολύσεις ως μέρος μιας «αναδιοργάνωσης» της εταιρίας, εξηγώντας ότι το στούντιο δεν μπορούσε πλέον να διατηρήσει το προηγούμενο μέγεθός του. Όπως αναφέρεται, οι επιδόσεις του Destiny 2 τα τελευταία χρόνια “δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες“, ενώ τα επόμενα projects της εταιρίας βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης.
Αρχικά δεν έγινε γνωστός ο αριθμός των εργαζομένων που επηρεάζονται, ωστόσο έγγραφο που κατατέθηκε στην πολιτεία της Ουάσινγκτον επιβεβαιώνει ότι τουλάχιστον 292 εργαζόμενοι απολύθηκαν. Λόγος γίνεται για ακόμη μεγαλύτερο αριθμό, με εκτιμήσεις να αναφέρουν πως οι αποχωρήσεις ενδέχεται να ξεπερνούν τα 400 άτομα, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το μισό προσωπικό της Bungie.
Ο CEO της Sony Interactive Entertainment, Herman Hulst, επιβεβαίωσε ότι οι περικοπές αφορούν το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας του Destiny 2, αλλά και εργαζομένους που συμμετείχαν στην ανάπτυξη του Marathon, καθώς και προσωπικό υποστήριξης της Sony που συνεργαζόταν με τη Bungie. Παρόλα αυτά, τόνισε πως το Marathon εξακολουθεί να αποτελεί σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής της εταιρίας.
Η Bungie ανέφερε πως θα μιλήσει αναλυτικότερα για τα επόμενα σχέδιά της σε μεταγενέστερο χρόνο, επισημαίνοντας ότι οι σημερινές αποφάσεις κρίθηκαν απαραίτητες για το μέλλον του στούντιο, παρά το δύσκολο αντίκτυπο που έχουν στους εργαζομένους.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Bungie προχωρά σε εκτεταμένες περικοπές προσωπικού. Το 2023 είχαν απολυθεί περίπου 100 εργαζόμενοι, ενώ το 2024 ακολούθησε ακόμη ένα κύμα με περισσότερες από 220 αποχωρήσεις. Με τις τελευταίες εξελίξεις, το στούντιο έχει χάσει μέσα σε λίγα χρόνια μεγάλο μέρος του ανθρώπινου δυναμικού του.
